wtorek, 21 sierpnia 2012

Nivea All-IN-1

Ostatnio zakupiłam kosmetyk z firmy Nivea - Żel-peeling-maska (All-in-1). 

Producent obiecuje:

1.Usuwa zanieczyszczenia.
2. Peelingujące drobinki pomagają odblokować pory i oczyścić skórę z wągrów.
3. Może być używany jako maska - zapobiega błyszczeniu się skóry.
4. Zwalcza bakterie powodujące pryszcze.
5. Nie podrażnia skóry.

Efekty:

Skóra jest głęboko oczyszczona i wyrażnie gładsza.

Sposób użycia:

Każdego dnia nakładać go jako peeling i po chwili zmyć letnią wodą. Można też stosować jako maskę i pozostawić na skórze 3-5 minut i stosować 2-3 razy w tygodniu.

Moja opinia:

Używam go codzienie od tygodnia jako peelingu.Po wmasowaniu w skórę zmywam letnią wodą. Po użyciu moja skóra jest bardzo gładka. Nie pojawiły mi się żadne wypryski. Muszę jeszcze użyć tego jako maski by skóra mi się nie blyszczała. Kosmetyk łatwy w aplikacji. Wydajny.Przyjemny zapach. Jedynym minusem jest cena -ok.15zł . Ja kupiłam go w promocji w Naturze za 9.99zł.

Ocena: 10/10











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz