niedziela, 12 sierpnia 2012

Lirene - mleczko do demakujażu twarzy i oczu

Mleczko przeznaczone jest do cery normalnej i mieszanej .

Jak stosować?:
Nanieś na wacik i rozprowadzić na skórze twarzy i wokół oczu.

Producent zapewnia o:

  • nawilżeniu
  • wygładzeniu
  • oczyszczeniu skutecznym 

Moja opinia:
Ten kosmetyk kupiła mi moja chrzestna i trafiła w nim w 10. Mleczko ma ładny zapach i idealnie zmywa mój makijaż.Skóra po użyciu jest faktycznie idealnie gładka. Z pewnością kupię kolejne opakowanie . Gorąco polecam.Na długo wystarcza.

Ocena: 5/5

Gdzie i za ile: 
w Rossmanie , ale myślę ze w innych drogeriach też to mleczko znajdziecie, cena ok.11zł




1 komentarz:

  1. Hmmm... Ja chyba też pomyślę nad zakupem.
    Zapraszam do siebie >> zyciowe-slodkosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń