piątek, 17 sierpnia 2012

Maskara Big Volume Lash Eveline

Moim niedawnym zakupem jest maskara Big Volume Lash firmy Eveline.Czytałam o niej dużo dobrego , więc postanowiłam ją kupić. Szukałam jej w kilku drogeriach aż wreszcie znalazłam.





Producent o produkcie:

100% PROFESJONALISTA DLA RZĘS Z CHARAKTEREM
Tusz Big Volume Lash 100% Black Lashes to prawdziwy profesjonalista w tworzeniu niepowtarzalnego makijażu oczu. Dzięki specjalnie zaprojektowanej szczoteczce oraz unikalnej formule maksymalnie zwiększa objętość rzęs i nadaje spojrzeniu wyjątkowo intrygującego charakteru.
Idealna kompozycja prowitaminy B5, protein oraz naturalnego wosku carnauba niesamowicie wydłuża rzęsy i zalotnie je podkręca. Opatentowana, niezwykle giętka i elastyczna szczoteczka BUBBLE FLEXY BRUSH TM doskonale dopasowuje się do rzęs, dodając im megagęstości. Już za pierwszym pociągnięciem rzęsy pokryte są warstwą intensywnie czarnego tuszu, który ekstremalnie długo się utrzymuje. Kolejne aplikacje potęgują efekt precyzyjnie rozdzielonych i pogrubionych rzęs, bez grudek i sklejania. Krótsze włoski szczoteczki nanoszą tusz na pojedyncze rzęsy, a dłuższe idealnie je rozczesują i unoszą do góry.
Rzęsy są profesjonalnie podkreślone, a Twoje spojrzenie przykuwa uwagę jak nigdy dotąd!

Efekty:

- głęboki kolor czerni
- równomierne rozprowadzenie tuszu od nasady aż po końce
- dokładne rozdzielenie bez grudek i osypywania się
- widowiskowo zwiększona objętość rzęs



Moja opinia:

Ten tusz jest cudowny. Już po pierwszym użyciu go pokochałam. Gdy nałożyłam go na rzęsy od razu stały się one wydłużone. Efekt był przecudny. Napewno kupię kolejne opakowanie :)

Ocena: 10/10

Gdzie i za ile: cena okolo 15zł , na dobrych stoiskach kosmetycznych.  

1 komentarz:

  1. też się dużo naczytałam o tym tuszu i mam ochotę go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń