piątek, 31 maja 2013

Majowy projekt denko

Witajcie kochane, dziś chciałam podzielić się z wami moimi zużyciami minionego miesiąca. W tym miesiącu sporo kosmetyków udało mi się skończyć.Oto i one:


1- płatki kosmetyczne Carea. To już moje kolejne opakowanie, nie mam do nich żadnych zarzutów. Kupię ponownie.
2- Tonik ładgodząco-matujący Under20- nieprzyjemny zapach, po jego stosowaniu często dostawałam plan na twarzy. Nie kupię ponownie.
3- szampon  z odżywką Nivea- przyjemny zapach, wydajny,nie uczulił mnie i nie zaszkodził moim włosom. Kupię ponownie.
4-Tusz Wibo XXL Lift lash volume- ładnie podkręcał, ale jakoś mam mieszane uczucia co do niego. Nie wiem czy kupię ponownie
5-Preparat do demakijażu Rival de Loop- wydajny,tani,skuteczny. Kupię ponownie.
6-dezodorant Gosh- ładny zapach,utrzymywał się cały dzień, wydajny. Kupię ponownie.
7- perfumy Fm- ładny zapach.Kupię ponownie

A jak tam wasze zużycia?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz