wtorek, 28 maja 2013

Flos-lek Żel ze świetlikiem i babką lancetowatą do powiek i pod oczy

Witajcie, dziś chciałam przedstawić Wam żel ze świetlikiem i babką lancetowatą z firmy Flos-lek. Kupiłam, go ponieważ rano mam bardzo spuchnięte powieki i sińce pod oczami.


Zapewnienia producenta:

Preparat przeznaczony dla osób ze skłonnością do podrażnień i obrzęków skóry powiek i okolic oczu oraz posiadających wzrok zmęczony sztucznym oświetleniem. Działa przeciwobrzękowo, przeciwzapalnie, przeciwalergicznie i kojąco. Biologicznie aktywne wyciągi roślinne zawarte w żelu pobudzają mikrokrążenie, likwidują opuchliznę, uspokajają zestresowaną skórę. Preparat działa kojąco i rozświetlająco. 

Skład:
Skład: Aqua, Propylene Glycol, Plantain Extract, Euphrasia Officinalis Extract, d-panthenol, Ethoxydiglycol (and) Chamomilla Recutica (Matricaria) Flower Extract (and) Butylene Glycol (and) Glucose (and) Bisabolol, Carbomer, Triethanolamine, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Althaea Officinalis, Root Extract, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben 

Moja opinia:

Po stosowaniu tego żelu zauważyłam zmniejszenie się cieni pod oczami z czego jestem zadowolona. Jeśli chodzi o obrzęk powiek to nie do końca zadziałał ten produkt , ponieważ nadal mam obrzęki powiek. Żel stosowałam rano i wieczorem. Mieści się on w tubce o pojemności 15ml. Produkt jest bardzo wydajny.Zapewne jeszcze kiedyś go kupię.


Ocena:7/10 

Gdzie i za ile: ok.8zł, apteki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz