wtorek, 30 października 2012

Październikowy projekt denko

Jak co miesiąc na moim blogu pojawia się post o projekcie denko tak i dziś pokażę wam moje październiowe zużycia produktów kosmetycznych.








 1. Carea platki kosmetyczne z biedronki. Fajny produkt i na dlugo mi wystarczył. Warty kupienia.

2. Dezodorant Nivea. Produkt miał nie zostawiać plam na czarnych ubraniach a jednak zostawiał. Nie wchlaniał się w skórę. Nie polecam tego produktu.

3.Ziaja kuracja antybakteryjna- tonik oczyszczający. Ma nieprzyjemny zapach i jakoś nie zauważyłam żeby oczyszczał mi skórę na twarzy. Nie polecam. 

4.Tusz The colossal volum express. Na początku byłam zadowolona z tego produktu , ale po pewnym czasie byłam nim bardzo rozczarowana. Mam mieszane odczucia do tego tuszu. Można go kupić

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz