niedziela, 14 października 2012

L' biotica naturalnie piękne rzęsy

Przez pewien czas nakładałam na rzęsy wazeline. Zauważyłam jednak , że mam duże prześwity w rzęsach. Na szczęście znalazłam w aptece preparat , który pomoże mi z moim problemem. Mowa o produkcie firmy L'biotica regenerujący krem do rzęs. 




Zapewnienia producenta:
- wydłuża, pogrubia rzęsy i zapobiega ich wypadaniu
- nawilża i wzmacnia, stymulując naturalny wzrost rzęs
- przebadany oftalmologicznie

Sposób użycia:
stosować raz dziennie (na noc) przez minimum 30dni, nakładać od podstawy rzęs

Moja opinia: Używam tego produktu już ponad 2 tyg i zauważyłam poprawę w wyglądzie moich rzęs. Rosną nowe i mało wypadają. Wydłużyły się również. Jestem zachwycona tym produktem.Wystarczy niewielka ilość by go zaaplikować.
Ocena: 10/10
Gdzie i za ile: apteki cena ok.14zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz