piątek, 15 marca 2013

Najgorszy bubel

Witajcie kochane dziś przychodzę do was z recenzją kosmetyku z firmy Ziaja. Tym produktem jest uniwersalny płyn do demakijażu oczu.



Kilka słów od producenta :


  • Skutecznie i delikatnie usuwa makijaż.
  • Zapobiega wysuszaniu wrażliwej skóry wokół oczu.
  • Nie powoduje podrażnień skóry i spojówek.


SPOSÓB UŻYCIA: 
Delikatnie zmywać makijaż wacikiem nasączonym płynem, unikając wprowadzenia go do oka.
Pojemność: 120ml
Moja opinia:

Produkt ten zakupiłam w promocji w Naturze. Byłam przekonana , że ten produkt sprawdzi się u mnie doskonale jednak myliłam się. Po pierwszym zastosowaniu go byłam bardzo zawiedziona jego działaniem. Nie usuwa skutecznie makijażu. Musiałam innym produktem o demakijażu zmyć to czego on nie zmył. Ponadto wysuszył mi skórę na powiekach i zaczęły mi bardzo wypadać rzęsy. Nie polecam tego produktu . U mnie się wogóle nie sprawdził.Nie ma kto zużyć go u mnie w domu i produkt stoi w łazience.

Cena i gdzie można kupić: 
ok.4zł, praktycznie w każdej drogerii.

Ocena:2/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz