poniedziałek, 17 grudnia 2012

Krem uniwersalny

Jakiś czas temu dostałam od mojej siostry krem uniwersalny z oriflame:



Ja posiadam waniliowy krem , ale dostępne są również inne: czekoladowy, wiśniowy, miodowy, migdałowy i karmelowy.

Słynący z cudownie kojących właściwości krem w pysznej, waniliowej odsłonie! Zmiękczająca i ochronna formuła przyniesie zasłużoną ulgę nawet najbardziej przesuszonej skórze. 

Skład: Petrolatum, Caprylic/Capric Triglyceride, Paraffinum Liquidum, Cera Alba, Paraffin, Acetylated Lanolin, Cetyl Alcohol, Parfum, Tocopheryl Acetate, Propylparaben.


Moja opinia: 


Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Zawsze kiedy mam suche usta nakładam ten krem. Świetnie je nawilża. Ma ładny zapach. Często jest w promocji za 9,90zł. Na długo wystarcza. Polecam. Jedynym minusem jest apikacja. Ja używam patyczki kosmetyczne żeby nałożyć go na usta.

Ocena:9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz